yaoistka

yaoistka

niedziela, 3 maja 2015

Komunikat

 Witajcie kochani po tak długim czasie postanowiłam coś wreszcie zrobić z tym blogiem. Rozmawiałam z Ash i ze względu na to, że ma ona mnóstwo nauki, a ja również uczę się, pracuję i pisze innego bloga zdecydowałyśmy OFICJALNIE ZAWIESIĆ BLOGA NA CZAS NIEOKREŚLONY. 
Miałyśmy mnóstwo ( mamy zresztą nadal) pomysłów ale brak czasu i możliwości popycha nas do tej decyzji. Dziękujemy wam za komentarze oraz czas jaki nam poświęciliście. Mam nadzieję, ze uda nam się mimo wszystko coś tu jeszcze wrzucić i wrócić do was za jakiś czas.
Pozdrawiam OfeliaRose




1 komentarz:

  1. Szkoda, że zawiesiłyście bloga, ale tak się niestety zdarza, że nie zawsze ma się czas (aktualnie brak mi czasu na wszystko :D).
    Winter Ash... Hm. Rozumiem, że nienawidzisz Sama, taką ma aktualnie rolę. Niestety. Zachowuje się ohydnie i przykro mi, że płakałaś czytają to. Masz rację odgadłaś sens tego rozdziału. Czasem jesteśmy w stanie zbyt dużo poświęcić dla miłości. Miło mi, że podoba ci się moja twórczość. Cieszę się, że nie możesz odgadnąć co będzie dalej ;) Wybacz, że dopiero teraz odpisuje, ale jak widzisz - brak czasu! :D

    OdpowiedzUsuń